أهلا وسهلا بك إلى المسافر السياحة و السفر.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، يسرنا ان تسجل معنا في اكبر مواقع السفر للتسجيل اضغط هنا

شكوى في جراتسيا تورز

2018-06-28
عدد المشاركات: 1

السلام عليكم

– لدي شكوى اقدمها قي شركة جراتسيا تورز حيث انهم ارسلو لي صور لفندق منافيه للواقع واسعار مبالغ بها جدا وبالرغم من انني اوضحت لهم الا انهم لم يتعاونو في نفس اليوم رغم اني ابلغتهم صباحا وحملوني اجر ليله بدون وجه حق وعلمت من مندوب الشركه ان الفندق كان مغلق من 3 سنوات.

– عندما سألت نفس الفندق عن السعر وجدت فرق كبير.

– لم تحل المشكله في نفس اليوم وضيع يوم من اجازتي على حسابي في فندق لا فيه خدمات ولا في اكل نضيف أو ليه طعم وحتى الرووم زباله.

– ومش بس كده لما جابتلي فندق تاني الموظفه بعتت الفرق اللي هدفعه ٤٠٠٠ وان اللي هيتردلي ٧٠٥٠ بعد خصم اول ليله يعني الإجمالي ١١٠٥٠ ولما اتصلت بالفندق اللي هروحله بلغوني أن الليله ٢٩٥٠ وان الشركه عندك كانت واخداها ٢٧٠٠ وانا مليش فيه بس انهم بعد ما عملو فيا كده عايزه كمان ٢٩٥٠ فوق مكسبهم ده اسمه ايه.

– انا كنسلت الحجز معاهم وحجزت مباشر ودفت فرق حوالي 1200 .

– انا حطيت صور الفندق اسمه براديس ك (جولدن فايف سابقا) من ارض الواقع وصور من المحادثه مع خدمة العملاء.

– وانا طلعت معاهم شرم كتير قبل كده بس اول مرة يكون فيه مشكله واتفاجئ بالاسلوب ده منهم رغم اني جايبلهم عملا كتير ومش بطلع معاهم اي فندق بطلع في اغلى فنادق واكتر حاجه تدايق انهم اول ما قولت اني عندي مشكله شالوني من الجروب ومرضيوش يوصلوني بمدير الشركه عشان ابلغه بمشكلتي اسلوب شركه متفهمش يعني ايه عميل ولا عندها احترام لناسها.

– ده غير ان موظفة جراتسيا بعتت ايميل شكوى فالموظف بتاع الفندق اللي بلغني بالسعر ومضحكش عليا زي ما كانت عايزة تعمل.

انشر هذا الموضوع

اكتب رد

شاركنا برد على الموضوع

avatar
  اشترك  
بلغني اذا